• Laagste prijsgarantie
  • Gratis parkeren
  • Hoge kwaliteit & scherpe prijzen
Advies op maat? 0320 416 610

Veelgestelde vragen

Betaling

Zijn de prijzen op jullie website inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die op deze website vermeld staan zijn inclusief 21% BTW.

Vragen jullie een aanbetaling?

Als je een bestelling plaatst in onze webshop vragen wij geen aanbetaling. Koop je een product in één van onze fysieke winkels dan is dit niet verplicht maar kan in overleg wel.

Hoe bestel ik in jullie webshop?

Als je een bestelling in de webwinkel hebt gedaan, krijg je de vraag om online de betaling via iDEAL af te ronden of om per bank de (aan-)betaling rechtstreeks over te maken op ons (IBAN) bankrekeningnummer: NL10INGB0004810846 onder vermelding van je ordernummer. Het restantbedrag kun je bij het ophalen of bij aflevering van de bestelde producten per PIN of contant voldoen.

Welke betaalmethode hanteren jullie?

Om het zo simpel mogelijk te houden wordt het hieronder voor u opgesomd.

Webshop:
• Ideal, veilig online met uw bankpas.
• Bankoverschrijving, u kunt ervoor kiezen om het op ons rekeningnummer te storten. IBAN: NL10INGB0004810846
• Bankoverschrijving achteraf: u kunt ervoor kiezen om het achteraf op ons rekeningnummer te storten.
• Contant of pin, als u een product besteld in onze webshop en ervoor kiest dit op te halen in de winkel is het mogelijk om contant te betalen of te pinnen.

Fysieke winkel:
• Contant
• Pin
• Vooruitbetaling, als u bijvoorbeeld een bankstel koop met bepaalde levertijd kunt u ervoor kiezen een aanbetaling te doen, dit is niet verplicht.

Persoonlijke levering door ons en nog niet alles betaald?
• Als wij persoonlijk uw meubel thuis komen bezorgen en u heeft nog niet of niet volledig betaald kunt u dit direct voldoen aan onze chaffeur. U kunt er ook voor kiezen voor een overschrijving of betaling bij ons in de winkel.


Betaalmethodes

Is het mogelijk om bij jullie gespreid te betalen?

Bij ons is het mogelijk om vooraf te betalen, achteraf te betalen en een aanbetaling te doen. Het is niet mogelijk om een gespreid te betalen in de zin van een financieringsregeling.

Kan ik bij aflevering pinnen?

In onze fysieke winkel is het mogelijk om te pinnen, via onze webshop kunt u ook betalen via uw eigen bankomgeving. Bij aflevering van producten kan dit helaas niet, contant is dan wel mogelijk.

Verzenden & Bezorgen

Wat zijn jullie bezorgkosten?

Onze webshop kent 3 verschillende verzendkosten.
De variërende kosten hebben te maken met de grootte, lengte en gewicht van het product. Aan de hand hiervan bepalen wij of de producten via de post verstuurd worden of dat wij deze zelf komen afleveren.

De verzendkosten zijn automatisch aan het product gekoppeld. Deze kunt u inzien naarmate u het bestelproces doorloopt. De volgende verzendkosten kennen wij:

A: € 9,95
B: € 24,95
C: € 39,95

Meerdere producten uit dezelfde verzend-categorie?
U betaald eenmalig de verzendkosten à € 9,95, € 24,95 of € 39,95.

Meerdere producten uit verschillende verzend-categorieën?
U betaald eenmalig de verzendkosten uit de hoogste verzend-categorie.

Bezorgen jullie de producten thuis?

ja, als u hiervoor gekozen heeft.
Als u een product besteld in onze webshop wordt dit thuisbezorgd tenzij u kiest voor het afhalen van het product in onze winkel. Bij aankoop in onze fysieke winkel kunt u het product zelf meenemen maar er ook voor kiezen dit thuis af te laten leveren.

Hoe weet ik dat mijn bestelling binnen is?

Als uw product niet bij u thuis bezorgd wordt krijgt u van ons een telefoontje dat uw product in de winkel binnen is.

Ik vraag mij af of mijn meubel naar binnen/boven past, moet ik ergens rekening mee houden?

Bepaalde banken zijn erg groot en sommige woonkamermeubelen worden in één geheel geleverd. Als je een draaitrap hebt of een smal trappenhuis is het vaak moeilijk in te schatten of je meubelen via de trap naar boven gaan. Ook een kleine lift is niet altijd geschikt om je meubelen naar boven te brengen. Als je twijfelt of je meubelen naar boven kunnen worden gebracht dan adviseren wij om contact op te nemen met ons. Voor contact kunt u ons bereiken op:

Telefoon: 0320 - 416 610
Email: info@demeubelmarkt.nl

Nemen jullie mijn oude meubelen mee?

Dit doen wij in eerste instantie niet. Wel is het mogelijk dat wij tegen een vergoeding, die wij met u op dat moment zullen bespreken, uw meubelen meenemen en doneren aan een goed doel.

Is levering in het buitenland ook mogelijk?

Ja, dit is mogelijk.
Neem voor de zekerheid contact met ons op (Tel. 0320 - 416 610) zodat u niet voor verassingen komt te staan.

Zijn de bezorgkosten hoger als ik op een hogere etage woon?

Nee, hiervoor hoeft u niet extra te betalen. Wel is het zo dat wij leveren tot aan de deur. Natuurlijk is het een stuk service vanuit ons dat wij het u zo prettig mogelijk willen maken en ons best zullen doen om uw spullen naar boven te krijgen.

Moet ik helpen tillen bij bezorging?

Nee, dit is geen verplichting. Het zou ons wel erg helpen.

Moet ik de gehele dag thuis blijven als mijn meubelen bezorgd worden?

Nee, dit is niet nodig. Wij geven in een tijdsvak van 4 uur aan wanneer uw spullen bezorgd worden.
Een voorbeeld: Wij geven aan rond 12:00 uur bij uw thuis af te leveren, dat houdt in dat wij tussen 10:00 uur en 14:00 uur bij uw thuis zullen zijn.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling geplaatst heb?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop gaan wij hier direct mee aan de slag. U krijgt van ons een email of telefoontje dat alles in goede orde is ontvangen en wanneer wij verwachten het product bij u thuis af te kunnen leveren.

Wat is de levertijd van producten in jullie webshop?

Dit is afhankelijk van meerdere factoren. Wij geven een indicatie van de levertijd bij producten op onze website. Wilt u weten hoe uw bestelling ervoor staat? Neem contact met ons op:

Telefoon: 0320 - 416 610
Email: info@demeubelmarkt.nl

Bestelling

Hoelang heb ik garantie?

U krijgt bij ons een 3-jarige garantie volgens het CBW wonen, op bepaalde producten krijgt u zelfs langer garantie! Zo kunt u altijd veilig kopen bij ons. Meer informatie over ons CBW keurmerk? Klik hier

Hebben jullie producten ook op voorraad?

Indien een product op voorraad is wordt dit bij het betreffende product vermeld.

Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen?

U kunt ons altijd via onderstaande manieren bereiken:
Telefoon: 0320 - 416 610
Email: info@demeubelmarkt.nl


Voor een meer persoonlijk advies bent u ook altijd van harte welkom in onze fysieke winkel, onze medewerkers zullen uw vragen met plezier beantwoorden onder het genot van wat te drinken en een versnapering.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling via de webwinkel geplaatst heb?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst in onze webshop gaan wij hier direct mee aan de slag. U krijgt van ons een email of telefoontje dat alles in goede orde is ontvangen en wanneer wij verwachten het product bij u thuis af te kunnen leveren.

Kan ik showroom/outlet artikelen bestellen?

Bepaalde outlet artikelen staan op de website. Voor het volledige aanbod van (outlet) artikelen bent u van harte welkom in ons filiaal. Hieronder vindt u het adres van De Meubelmarkt:

De Meubelmarkt: Schoepenweg 73, 8243 PX Lelystad

Retourneren & Service

Ruilen en retourneren?


Aankoop via de webshop
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. U kunt de retourzending telefonisch, per mail of via het retourformulier hieronder aan de pagina doorgeven.

Aankoop gedaan in de winkel
Voor aankopen in de winkel geldt dat de zicht- en retourtermijn zoals bepaald in de wet Koop op afstand niet van toepassing is. In principe worden de goederen daarom niet teruggenomen. De Meubelmarkt is in uitzonderingsgevallen toch bereid is de goederen retour te nemen.

Waarheen moet u het product retourneren?
Kleine producten die u met de post kunt versturen mag u versturen naar onderstaand adres:
T.A.V.: De Meubelmarkt (retourzending)
Schoepenweg 73
8243 PX Lelystad


Producten die niet met de post verstuurd kunnen worden kunnen wij bij u ophalen, let op: hier zijn kosten aan verbonden.

Retourneringsformulier


Voor- en achternaam*
E-mail*
Telefoonnummer*
Order nummer*
Aantal producten retourzending*
Product naam (meerdere? scheiden door middel van de komma alstublieft)*
Bestand uploaden?
Vragen en/of opmerkingen?
Niet leesbaar? Verander tekst

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wil je de bestelling die je hebt geplaatst toch wijzigen of annuleren dan kun je dit doen door contact op te nemen met onze klantenservice via email: info@demeubelmarkt.nl of door te bellen met: 0320 - 416 610. Bij een bestelling via onze webshop kun je altijd een wijziging aanbrengen tot 14 dagen na levering (Met uitzondering van producten die speciaal voor jou op maat zijn of worden gemaakt).

Bij producten die speciaal voor jou op maat zijn of worden gemaakt dien je er rekening mee te houden dat wij gerechtigd zijn je volgens de CBW voorwaarden 30% van het overeengekomen aankoopbedrag in rekening te brengen.

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd of incompleet is?

Dat is natuurlijk zeer spijtig. Om u snel mogelijk te kunnen helpen vragen wij u contact met ons op te nemen. Je kunt ons bereiken op het volgende nummer 0320 - 416 610. Je kunt ook direct een mail sturen naar info@demeubelmarkt.nl onder vermelding van je ordernummer en liefst met een foto van de beschadiging. Dan kan er zo snel mogelijk worden bekeken hoe je klacht opgelost kan worden en nemen wij contact met je op.

Privacy & Veiligheid

Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?

Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor overige zaken gebruiken wij deze gegevens uitsluitend met je toestemming. Wij zullen je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van je bestelling.

Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?

Ja, wij zijn aangesloten bij het Webshop Keurmerk en het keurmerk CBW-erkend.

Webshop Keumerk

Veilig en betrouwbaar winkelen op het internet! De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten ook via internet aanbieden. Met meer dan 4600 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij het Webshop Keurmerk aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels. Op korte termijn zullen wij ons aansluiten bij de Stichting Geschillen Commissie. Op 17 april 2008 heeft Webshop Keurmerk de keurmerkentoets van het Ministerie van Economische Zaken ondergaan. De toets is uitgevoerd door de Raad voor Accreditatie. In deze toets wordt gekeken of een keurmerk en de manier waarop het keurmerk wordt verleend, wel betrouwbaar is. De betrouwbaarheid wordt uitgedrukt met een rapportcijfer, op de schaal van 1 tot 10. Het Webshop Keurmerk heeft een 10 gekregen.



CBW-erkend

Meer zekerheid met CBW-erkend.

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Ze zijn in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie.

CBW-erkende woonwinkels hanteren een erkenningsregeling met 3 garanties. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om veilig aanbetalen, onpartijdige klachtafhandeling en extra garantie. De garantieregeling wordt alleen verleend door winkels die zijn aangesloten bij INretail, de grootste branchevereniging voor retail-non food.

Fysieke winkel & Openingstijden

Is jullie winkel rolstoel vriendelijk?

Ja, u kunt rustig met uw rolstoel bij ons langskomen en de auto voor de ingang parkeren.

Zijn jullie ook geopend op zon- en feestdagen? (openingstijden)

Wij zijn niet op zondag geopend en hebben ook geen extra koopzondagen. De maandag zijn wij op afspraak geopend. Wilt u weten op welke feestdagen wij geopend zijn? Dan vragen wij u contact met ons op te nemen. Hieronder vindt u onze algemene openingstijden:

DAGEN OPENINGSTIJDEN SLUITINGSTIJDEN
Maandag Gesloten Alleen geopend op afspraak
Dinsdag 10.00 18.00
Woensdag 10.00 18.00
Donderdag 10.00 21.00
Vrijdag 10.00 18.00
Zaterdag 10.00 17.00
Zondag Gesloten Gesloten

Kan ik gratis parkeren bij jullie winkel?

Ja, bij De Meubelmarkt kunt u gratis parkeren.

  • Verrassende en veelzijdige collectie altijd scherp geprijsd
  • Veilig en betrouwbaar online betalen!

Heeft u reeds een offerte?

Veilig betalen

  • GEEN AANBETALING

Voordelen van de meubelmarkt

  • Gratis parkeren
  • Hoge kwaliteit & scherpe prijzen
  • In onze showroom niet gezien wat u zocht? Bezoek vrijblijvend ons inkoopcentrum!

Heeft u een vraag?

Advies op maat?

Laat uw telefoonnummer achter en wij bellen u terug voor persoonlijk advies!